2009-10-09

Dålig uppkoppling men glad ändå

Ja, som jag sa igår så är uppkopplingen jättekass. Inte så kul. För då går det inte att skypa :( Men men. Jag skriver ett bloggis istället. Ska nog försöka lägga upp lite bilder från NYC sen också.

Idag så har host mom T varit hemma med mig och F. Vi har bland annat besökt Target där jag köpte en adapter till min dator osv. MYCKET BRA. Så ett problem mindre. Men problemet med den kassa uppkopplingen kvarstår.

F är verkligen så rolig, ni vet nog själva hur söta barn är när de pratar engelska? Även om jag redan börjat bli så van vid att höra engelska hela tiden att det känns som det vanligaste i världen. Just nu sover den lilla och föräldrarna har någon form av sjukundersökning för sin livförsäkring.

Jag har fortfarande inte packat upp min väskor och jag försöker känna mig så hemma här som möjligt, vilket såklart är svårt när man är en total främling. :) Ja men dyk in senare för bilderna! KRAM //E
(Tack för alla kommentarerna)

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh vad roligt Elin! Jag har minsann väntat på att du ska skriva :) Vad synd med internet(et?), hoppas det löser sig! Nu ska jag allt följa din blogg troget så jag får höra vad som händer på andra sidan landet! :) Jag hoppas allt är bra med dig och att du kommer in i familjen snabbt! Puss och kram

Nenne sa...

Hon verkar ju så gullig den lilla F! Pyjamas med fötter...cute! Kram från mamma