2009-10-10

NYC och mina nya vänner

newyork o sheraton 010 
Usikten från fönstret på hotellet.
newyork o sheraton 015 
“SLEEPYS the mattress Professsionals ‘For the rest of your life’” Ha-ha!
newyork o sheraton 020
De klassiska husen med brandtrappor!
newyork o sheraton 030
“What’s brewing in your subconscious?”
newyork o sheraton 031 
Ett fett coolt hus!
 newyork o sheraton 062
On my way to Time Square!
newyork o sheraton 072 
Vitamin water! :)
newyork o sheraton 073 newyork o sheraton 074 newyork o sheraton 075 newyork o sheraton 076
Min söta tyska vän Lina! Som tyvärr flyttat iväg långt bort!
newyork o sheraton 052
Jag vid Rockefeller center!
newyork o sheraton 095 
En panorering som skulle göra Jan Dalevall mycket stolt! :)
newyork o sheraton 102 newyork o sheraton 103 newyork o sheraton 104 newyork o sheraton 105
På de två övre bilderna: Jag, Simone (Tyskland), Marika (Polen), mina roomies på hotellet!
De två nedre: Simone, Marika och Mette (Danmark).

Enjoy people! Tror att jag kanske fixat uppkopplingen nu by the way! We’ll se! //E

4 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Men fett älsket! Inom ett år har jag sett allt detta! Saknarej! Älskar internet!

Emma sa...

VILKET äventyr som väntar dig Elin! Du kommer ha det så bra :)

Anonym sa...

=) shit vilka sjyssta bilder! den på huset med "whats brewing in your subconcsious?" var ju huur häftigt som helst! =D

och taxibilden var mycket snygg!

malin sa...

Men wow. FETT! Så himla najs Elin :)