2009-10-01

The very last myskväll


Jag och min lillebror Jon brukar ha myskvällar. Jon gillar mest att åka med bilen till Statoil och "köpa något", det är inte så viktigt vad, det är själva resan som är det viktigaste. Jag tycker mest att det är mysigt att se på film, äta något gott, dricka en kopp te. Ja, myskväll helt enkelt.
Men pga lite olika anledningar så är det här den sista kvällen som det kan bli någon myskväll.
Så bara Jonsson blir klar men sina läxor så ska det myyyysas! :) //E

ps! Jon har berättat hur han ska tänka för att inte sakna mig när ja är borta "Jag tänker bara att du har åkt till Afrika eller nått och kommer hem snart, och sen tänker jag bara att du blev borta lite längre, och lite längre och lite längre.. " Smart, den kan ni alla använda er av ;P ds!


2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Söta Jon:) Jag ska följa hans modell, Jonmodellen. Jag tänker att du är i Linköping och att jag har så mycket plugg att jag inte kan hälsa på dig...

Men det kommer bli hårt. Det kommer det<3

Elin Häggberg // Teknifik sa...

I know baby, men du kommer klara dig. Jonmodellen är bra faktiskt. :)