2009-10-21

Vågar jag hoppas...

... att internet kommer funka förevigt nu? Jag tror det. För igår installerade jag nya drivrutiner till nätverkskortet och pang-bara-boom så gick internet igång utan problem. Så jag vågade mig på att stänga datorn över natten, och nu slog jag på den och internet funkade galant utan så mycket som ett litet tjafs! LYCKAN! :)

E skjutsade F till skolan, och hon var inte på sitt mest älskvärda humör, så jag är glad att hon är i skolan just nu ;) Själv har jag powerwalkat till Regina Spektor.

Vädret här just nu är väldigt fint. Solsken och näst intill sommarvärme. Igår var det 19 grader! Gillar't! Glöm inte att rösta på sidan, bara 5 timmar kvar! Tjing! //E

1 kommentar:

Unknown sa...

Den glädjen!!! Det är så underbart så jag nästan kissar på mig! =D
hoppas det håller sig så!

KYSS! <3