2009-12-26

På en fest med vuxna och barn


Hej hallå här kommer jag. Jag har en otroligt trevlig juldag här i Vermont.

Vi började morgonen med paketöppning vid granen. Mycket trevligt och kul. TACK familjen och Max för presenterna. Finemangsfint. Även om pandan var en intressant... överraskning? :) Sjukt mjuk.

Efter paketöppning blev det frukost med "swedish pancakes", scrambled eggs och apelsinjuice. Nam nam nam.

Sen slappade vi och tiden gick jättefort. Så plötsligt var det dags att göra sig iordning för julfest.

Här på julfesten, i ett härligt gammalt hus, dricker vi vin, glögg och lituansk glögg; boilo! Vi har ätit.kalkon, eller ja jag åt ju tillbehören. Men mätt blev man. Nu sitter jag och hänger lite och är glad för wifi. Merry christmas! //E

1 kommentar:

malin sa...

Låter mys tycker jag :)