2009-12-04

Den största lyxen

Att ha ett eget badrum måste ju vara den största lyxen när man bor i en familj! Det är så skönt att kunna duscha när man vill, utan att behöva tänka på att någon behöver gå på toa eller borsta tänderna. Att man kan ta lååång tid på sig med sina kvällsliga toalettbestyr utan att behöva tänka på att någon vill komma in eller att någon väntar på en. Man kan organisera alla sina saker precis som man vill.

Jag gillar mitt badrum så skarpt att jag vid något tillfälle tänkte: "Jag skulle nästan kunna flytta in och bo i badrummet och använda det andra rummet som hall". (Jag var nog lite trött när jag tänkte det).

Summa sumarum
Höjden av fröjden=eget badrum! //E
ps! Badrummet på bilden har inget med mitt badrum att göra. ds!

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Jag håller med. När jag bodde på fängelset så var det verkligen det värsta med hela grejen att inte ha kontrollen eller tinggängligheten av ett eget badrum. Jag tror ajg ska gå och städa mitt badrum nu, bara för att jag älskar det så.