2009-12-16

Längtan och saknad

Igår kollade jag igenom massa gamla inlägg på min gamla inspirationsblogg freak out henning, himla fräsch blogg egentligen. Men jag orkade inte tjafsa med seriösa bloggar, dessutom inte två bloggar samtidigt.
Anyhoooow...
När jag tittade på dem började jag sakna vissa av mina kläder som jag lämnat hemma! Men jag var ju så begränsad, två resväskor bara, när jag åkte hit. Saknar också de där tillfällena när man får klä upp sig och spejsa ut lite. Längtar också till helgen, för då ska jag banne mig klä upp mig och känna mig fin. Har liksom fastnat i mysträsket här med leggins, chinos och uggs.
Saknar väldigt mycket alla mina skor!
Det jag också la märke till när jag tittade på bilderna från när jag jobbade var alla trötta bilder och påsarna under ögonen. Jösses, jag var verkligen hårdarbetande på den tiden! DET saknar jag inte så speciellt, faktiskt. //E

bild från Freak Out Henning http://hejhenning.blogg.se/freakout

Inga kommentarer: