2009-12-16

Om nån vill ha ..

spotify1.png (204×204)spotify1.png (204×204)
.. så har jag några spottisinvites up for grabs! Om det nu fortfarande finns någon därute som inte har ett spotifykonto (typ någon som precis kommit hem från 3 år i Sibirien eller någon som precis svikit sina klosterlöften.. eller någon som fortfarande snyltar på någon annans konto. Skaffa eget, så du kan göra egna spottislistor. Och gå med i min blandbandsklubb).

Skriv din mailadress i kommentarfältet så är saken som det kallas BIFF! //E

6 kommentarer:

Ikk sa...

Om det blir någon invite över så tar jag tacksamt emot den. Jag har nämligen varit Sibirien en sväng, inte hunnit med allt tekniskt fix du vet ;)
(mikaelaeriksson@live.se)

Allt bra med dig annars? :) Puss!

marielle sa...

haha elin! jag har inte spotify fast jag kanske kan ursäkta det på spanien, phonehouse, norge, lathet osv? bara så du vet så läser jag som sagt tin blogg till punkt och pricka men jag kommenterar alltför sällan, ber om ursäkt och lovar förbättring. har precis lämnat in sista skoluppgiften så det känns underbart! :) lycka till med lilltjejen

marielle (mumriken_@hotmail.com)

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Ikk: Aaah, I see. ;) Invite skickad! Enjoy!

Marielle: Okej, du är ursäktad! Invite skickad! :) Kul att höra!! Tack! Skype snart hoppas jag! KRAM!

Ikk sa...

Aw, thanks sweetie!

Anonym sa...

Fillan.johansson@hotmail.com

;)

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Din mailadress är redan registrerad på spotify, Fillan?