2009-12-17

Man längtar...

... när man läser om allas julmysiga svenska snöiga jul kan man inte annat än längta! Jag längtar till Vermont, till snö och brasa! Där finns inget internet som jag kan "roa" mig med (läs: vara helt beroende av) så det blir till att roa sig på andra sätt. Läsa böcker mest för min del. Måste bunkra rejält. Jag längtar så!

Jag längtar efter många saker. Det jag INTE längtar efter är att diska. Men det är det jag ska göra nu. Sen ska jag väcka lilltjejen. Jag tänker göra RIKTIGA svenska pannkakor till henne till middag idag. Inte sånnadär konstiga små tunna plättar som kommer av "Swedish Pancake" mixen som amerikanerna köper. Nej riktiga pannkakor med mjöl, mjölk, ägg, smör och salt. :) //E

51DZS9W46KL._SL500_AA280_PIbundle-12,TopRight,0,0_AA280_SH20_.jpg (280×280)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ordning och reda med dej! Riktig pannkakor ska det va!