2009-12-23

Daglig rapport!

Idag har varit en rätt seg dag sådär. Kände mig lite allmänt oinspirerad och trött och det var tisdag utan några planer eller aktiviteter att förlita sig på. Så det blev lek och åter lek inomhus. Gav mig iallafall tusan på att vi skulle ut och få lite frisk luft! Så det blev lite lek i snön så vi var både blöta och kalla när vi kom in, som det ska vara!

Imorgon vid lunch ska vi åka till kalla, snöiga, härliga Vermont och fira jul. Så jag måste slå in pakiliket, packa, städa.. ja! Det kommer bli kanonskönt att äntligen komma upp känner jag. Måste bara göra en ultimat packning. Men vi hörs imorn hörni! Med lite mer intressant innehåll! Hej! //E

2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Ha det så himla fint i Vermont! Hoppas det blir fantastiskt och mysigt och bra på alla sätt och vis!

Anonym sa...

snart julafton ochjuldag och grejer. kära tid! det är galet.
blir blöt i snön är fint! blev jag själv idag. :) åkte skidor med hela familkjen i ekerö skogen. xxLinda