2009-12-07

Åhh, hundis!

födelsedag o vermont 045
En liten update på Oscars och min relation!
Idag när kvällens tvstund närmade sig gick jag och satte mig i “min” soffa (vi har två soffor, en där E, T och F oftast sitter och en där jag och Oscar oftast sitter.) Oscar brukar dock ligga mellan E och T rätt ofta i deras soffa när inte F är närvarande. Idag när jag kom och satte mig så hoppade genast Oscar ner från min soffa och lade sig mellan E och T. MEN mot slutet av kvällen så lämnade han deras soffa, kom till min soffa, lade sig jäääättenära mig med sin kropp och la sitt huvud och sin lilla mjuka haka på mina fötter och gosade in sig rejält! Detta har endast hänt en gång tidigare och det var när det åskade och han var livrädd.
Han giiiiillar mig! Och jag gillar honom. Den lilla hunden. Åh! //E

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Yaaaaay! Djur är det bästa, ever!