2009-12-08

F och Julkalendern!

julkalle_475.jpg (475×267)

Många av er har ju föreslagit att jag skulle kolla julkalendern med F och översätta vad som händer. Dock har jag inte gjort det för det är svårt att få med henne på sånna grejer: "Hey, do you want to watch a swedish tv-show?". Alltid när jag kommer med sådana trevliga förslag säger hon nej. Så..
Men idag när E åkte för att hämta T på stationen så kom F in på mitt rum precis när jag skulle börja kolla på dagens avsnitt så hon kollade hela och jag förklarade bara jättelite om vad som hände för jag tror hon kunde uppfatta en hel del ändå från musiken, kroppspråket och så vidare. Jag tror hon tyckte det var ganska kul faktiskt. :) //E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men vad roligt! :) det är bra att hon får titta på lite höjdarbarnprogram!

malin sa...

Jag tänkte fråga om tjejen längst till höger är Amy diamond, sen kom jag på att hon kanske inte är 11 år längre :P