2009-12-08

Daglig rapport!

Paket_cmyk.gif (300×300)
Idag har jag inte så mycket att rapportera. Var på postkontoret (Ja! Här finns det fortfarande sådana, spännande va?) och postade mina julklappar till good ol' Svealand! Blev så arg på att man måste skriva på en lapp precis vad som är i, som sedan klistras på kartongen! Good bye surprise liksom! Så familjen, titta inte på den gröna lappen, den som tar emot paketet får i uppgift att snabbt som attans riva bort och slänga, ok?
Nu får vi bara hålla tummarna att de anländer innan jul efter allt detta besvär (och en prislapp som kostade lite annat än gratis!)
Annars har det mest varit lek. Dagens har varit Barbies och Aladdin och Jasmine mest. Kände mig lite sådär härligt oinspirerad idag vilket gjorde att det kändes rätt segt. Men imorgon, ny dag nya tag! So long kalsong! //E

2 kommentarer:

Nenne sa...

Vi har också skickat ett paket. I know what you are talking about!! Same rules! Vårt paket ska dock öppnas före Lucia, så jag hoppas verkligen att det kommer fram till dess!!!! Det ligger även lite julklappar till jul i det. Jag hade så bråttom att få iväg det så att jag hann inte skriva något julkort/brev. Det kanske jag kan göra som ett mail och du kan ge det till familjen.Kram!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Okej, awsome!! :D
Ja, hoppas det kommer! Åker ju upp på fredag!
Mail blir bra! :D