2009-12-29

2009 – ett år i bilder. Juli-December

JULI
 015 Juli
Träffade massa släkt och vänner i Transtrand och firade Jons konfirmation!
016 Juli
Härliga (kyliga och regniga) dagar i Ensen med familjen och Max. Massa musikjam!
017 Juli 
Gösta och Gun-Britt på maskerad i finkan! :)
AUGUSTI
018 Augusti 
Slutet på juli och halva Augusti handlade om och tillbringades i Tanzania! OTROLIGT!
SEPTEMBER
019 September
I September letade jag au pairfamilj och chillade. Liz kom på spontanbesök!
020 September 
Matchade med familjen Scott, åkte till Sthlm för att skaffa VISA och sitta på en brygga och snacka skit med Malin och Olle.
OKTOBER
021 Oktober
Den 5te oktober åkte jag till USA!
022 Oktober
Jag åkte på pumpafestival i Vermont!
NOVEMBER
023 November 
Ta tåget till NYC är en trevlig syssla på helger i November.
024 November 
Jag besökte Disney worlds magiska värld på Thanks giving!
DECEMBER
025 December
I december har jag försökt julpeppa med julmust, paradisask, pepparkakor och massa annat mys. Snart är vi inne i 2010, är det inte otroligt egentligen?

Happy New Year! Gott nytt år!

Inga kommentarer: