2009-12-16

Daglig rapport!


Merry Go Round, originally uploaded by The Immortal Sam.

Idag så har jag och F lekt och dansat hela morgonen. Efter lunch åkte vi till köpcentret, som vi varit på förut, och lekte där. Vi kollade på maaaassa fina prinsessgrejer i Disneyaffären. Vi åkte karusell och choo-choo-train. Vi lekte i inomhuslekparken.
En av anledningarna till att jag faktiskt orkade packa iväg oss dit idag var också att jag fick brutal koffein-brist-huvudvärk och kände att jag behövde riktigt kaffe, och det snabbt. Köpcentrum=kaffe. Smart va? Många flugor i den smällen, måste jag säga.
Annars har jag inte så speciellt mycket att rapportera idag faktiskt. Det har varit en bra och trevlig dag i USA:t.
Kan också meddela att min amerikanska accent verkligen börjar bli påträngande och smått hemsk. Med vad gör man? Tackar för att man inte hamnade längre ner i landet? :) Kanske. Har nog kvar en hel del av min härliga svenska accent på engelskan också, även om jag kanske inte hör det lika mycket som alla andra. Puss hej leverpastej. //E

Inga kommentarer: