2009-12-01

Ett spännande ställe

kajsa 010kajsa 021kajsa 013 kajsa 008 kajsa 009  kajsa 011  kajsa 014 kajsa 015 kajsa 016 kajsa 017 kajsa 018 kajsa 019 kajsa 020
Så igår, Söndag, åkte jag in till NYC och träffade Kajsa ! Det var utomordentligt trevlig verkligen. Hon tog med mig till den här helcoola pråmen (bryggan, piren?) i Hudson! Shit, vilket ställe alltså! Så där satt vi och snackade om ditt och datt medan solen gick ner över höghusen.
Är ganska så fett nöjd med ljuset i vissa av de här bilderna! :)
Det fanns ingen som helst förklaring till alla de här coola konstverken. I mitten av pråmen låg något som skulle kunnat vara en restaurang, bar eller ett café. Dock var det igenbommat och stängt, och Kajsa hade aldrig sett det öppet eller någon som helst hint om att det skulle vara öppet någon gång.

Snacka om ett coolt ställe! //E

3 kommentarer:

Kajsa sa...

fantastiskt. det är alltid fint ljus där känns det som, även om det bara är det när det är jul.
Tack för igår! Idag har Erik fyllt år. Vi firar och äter lasange. De andra är och dansar. Jag behöve vila fötterna efter en dag av promenad.
Ses nästa helg!
Kram!

Kajsa sa...

jul. jag menar ljus.

Anonym sa...

:o oh my god!!! Vilket fantastiskt plejs! Så vackert.. Där vill jag sitta i februari :).. Kyss!