2009-12-10

Nej, inga lussebullar!

Läste lite om hur krångligt det skulle bli att göra lussebullar i USA. Deppigt! Så det blir inget bak idag. Men solen skiner så jag ska försöka få med mig den lilla ut. På med kläder liksom. Vi får se om det funkar.
Men det känns lite synd när jag tänkte att det skulle bli en såndär mysig bagarstuga här och så gick det i stöpet direkt. Där tog liksom mina kreativa idéer helt slut. Men man får väl vara glad att solen skiner! :)

Nu ska jag svänga förbi radioshack och se om de kanske sitter och trycker på ett minneskort till min mobil. Pusshejsvej! //E

5 kommentarer:

malin sa...

Osis! Det är sannerligen väldigt mysigt att baka lussisar :)

Nenne sa...

Vilken tid på dygnet kommer posten? Jag vill så gärna att paketet ska hinna fram. Antagligen måster man hämta det på någon post.. däri finns i alla fall pepparkaksdeg!:)

Emma sa...

Åh vad synd, när man ställt in sig på något sådär! Det blir nog bak en annan dag verkar det som :)

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Mamma: Det kom inte idag, vilket var synd, för imorgon åker vi ju upp till Vermont. Paket kan levereras allt från klockan 1 till klockan 4, det finns ingen riktig ordning på det hela känns det som. Och de ställer paketen på trappen! Hmm.. Jag hade tänkt åka till NYC imorgon på dagen så jag vet inte hur detta ska gå?!
ÅHHH! Pepparkaksdeeeeg!!! LYCKAN!!!!!

Nenne sa...

Ni får väl leka Lucia igen då någon annan dag efter helgen. Det spelar kanske inte sådan stor roll vilken dag det är over there.