2009-12-27

O the weather outside is frightful...

Det regnar och står i här i New Jersey. Riktigt uschväder!
Vi är hemma i huset en sväng, för imorgon ska vi åka på en julfest hos T's moster/faster(?). Sen kommer vi tillbaka hit och sover och på måndag sätter vi oss i bilden och kör tillbaka till Vermont för att stanna där veckan ut!
Jag lämnade det mesta av mina saker däruppe, så även min kamera. Attans. Så inga bilder tyvärr.
Det blir lite torrt på bloggfronten när jag är däruppe, för jag har jättedålig täckning och absolut inget 3G. På sin höjd kan jag vid väl utvalda tillfällen få iväg ett mail eller ett facebookmeddelande.

Jag har precis sett sista avsnittet av julkalendern och jag måste säga att jag är helnöjd, faktiskt! Bra gjort, SVT! Nu tänkte jag kolla om det går någon sjysst film på TV eller något, tänker för omväxlings skulle hänga inne på rummet hela kvällen och bara ha alone time. I neeeds it! PUSS//E

Inga kommentarer: