2009-12-28

2009 – ett år i bilder. Januari-Juni

JANUARI
001 Jan
Jag började året med helfestligt nyår i Falun med H-K, Emma och alla på stora Hälla!
002 Jan
Jag blev störtförkyld och fick bära munskydd för mammas skull!
003 Jan
Jag sjöng och spelade på Gränslöst 20års jubileum i Falun!
FEBRUARI
004 Feb
Jag åkte på sportlovsläger med konfirmander från jobbet! Snowboard! LYCKAN!
005 Feb

Jag åkte massa buss, fram och tillbaka till jobbet.
MARS
006 Mars
Vi åkte och hejade på Jon när han tävlade.
007 Mars
Jag fick en “ny” vän vid namn Max som jag åkte till Gbg och hälsade på huxflux ;)
APRIL
008 April
De tre fantastiska ledarna möttes för första gången på Glimåkra! :)
009 April
Denne man kom farandes i tid och otid i sin grå sportbil och den 17 april var det VI. <3
MAJ
010 Maj
Våren kom till Falun och jag och H-K loppade genom Elsborg och fikade på bryggan.
011 Maj
Jag åkte med konfirmander från jobbet till England, det var vackert där!
JUNI
012 Juni
Jag hade både tid och pengar att åka på söderturné. Malmö-Sundsgården-Göteborg!
013 Juni
Träffade dessa härliga kidz (rafikikonfa) igen. På Öland. Vi lurade dem. De blev blöta.
014 Juni
Åkte på världens bästa semester med världens finaste grabbz till Sardinien!!!

Fortsättning följer med Juli-December…

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) fina minnen sannerligen! Det har vart ett bra år.. Puss! <3

emma sa...

hihi!
ja det förstår jag! har letat efter en sån tröja jättelänge, så hittade jag på åhlens men det fanns bara i barnstorlekar, ska kolla på internet.

mysig blogg förresten och god fortsättning på dig med! kramar