2011-12-22

Ny nyr frisyr

I går besökte jag frisörensören. Det var min kära moder som gav mig ett klipp i förtidig julklapp. Det var jättelängesen jag var hos en frisör så det var kul!

Såhär såg jag ut innan jag hade klippt mig:

DSC_0001

Såhär såg jag ut när jag kom hem, och frisören (som vanligt) plattat mitt hår till oigenkännlighet:

DSC_0017

Och såhär ser jag ut nu när jag har fixat mitt hår som det brukar fixas, nämligen inget alls:

DSC_0025

DSC_0026DSC_0027
DSC_0028

Det känns himla bra och kul med ny frisyr och ny färg. Hej å hå! //E

8 kommentarer:

ella sa...

skitfint! :)

Hanna-Karolina sa...

Så himla fint! Längtar tills jag vågar klippa lugg igen!

Sofie sa...

Supersnyggt! Klär dig alldeles ypperligt!

maohlin sa...

Åh nu kan jag äntligen kommentera igen! hurra! Shit vad fint det blev! :) PUSS!

Anonym sa...

så himla fin du blev!! jag vill (och behöver) också gå till frisören. Du blev jättesöt Elin!

Anonym sa...

//Frida

EMMA sa...

ÅH, assnyggt!

Fredrik P och F sa...

Yeah, fett cool lugg!