2011-12-14

13

Berätta om din favoritsak i ditt hem.


Star Wars Moleskin!Star Wars Moleskin!

Den här skrivboken av märket Moleskine köpte jag i USA i höstas. Jag har inte ens visat den för er för att den är så fin att jag knappt tror att den är min...

Star Wars Moleskin!Star Wars Moleskin!

Två av mina favoritsaker i hela världen är nämligen Star Wars och skrivböcker. Så när jag såg den här på MoMA-affären i Soho så kunde den liksom inte bli kvar där. Även fast den var lite dyr och jag lovat mig själv att inte köpa fler skrivböcker så var den ju bara MIN! Det stod ju "Elin" på den, som min mamma skulle ha sagt.

Star Wars Moleskin!

Den stora frågan är dock om jag någonsin kommer våga skriva i den? Jag hoppas det men det blir nog inte än på ett tag. Just nu är den fin nog bara att titta på och klappa på.... //E

Inga kommentarer: