2011-12-06

6

Berätta om bloggarna nu läser.

Jag läser ganska många bloggar, vissa är vänner som jag läser för att de är vänner och jag vill veta vad de gör och vissa är rent allmänt bara bra bloggar. Sen läser jag massa bloggar som jag inte ens tycker är så bra bara för att jag läst dem så länge... hmm. Det går väldigt mycket i cykler det där med bloggläsandet. Vissa bloggare lägger ju ner och andra kommer.


Bild från Emilys blogg (klicka).

Den senaste bloggen jag började läsa som jag verkligen gillar är Emilys. (Hon som började med hela den här "berätta om"-kalendern.)
Hon tar jättefina bilder, ser ut som en blandning mellan Ariel och Björk, har en författare till sambo och världens sötaste tax döpt efter Arthur Miller. Hon skriver dessutom alltid väldigt fint och genomtänkt om allt (till skillnad från mig som mest hasplar hejvilt).
En annan sak som gör att jag verkligen gillar Emilys blogg är att hon alltid svarar på kommentarerna! Det gör att man känner det som om hon är en kompis även fast man inte känner henne.

Nedan följer några andra bloggar jag följer, klicka på bilderna för att komma till bloggarna:




Photobucket



Som ni ser är jag väldigt svag för bloggar med fina bilder..! Nog om detta. //E

Inga kommentarer: