2011-12-07

7

Berätta om ett av dina favoritfotografier.

high fly

Det här är ett av mina favoritfotografier som jag har tagit själv.
Dels för att det föreställer två av mina favoritsaker. Nämligen mina röda Docs (innan det blev hål i dem som det är nu) och sjön Ensen där vår sommarstuga ligger.
Det var en såndär bild som blev mer än vad som var menat. Det skulle bara bli en bild på mina fötter över vattnet men så insåg jag att det såg ut som om jag höll ut fötterna ur ett flygplan.
Den påminner mig om en ljum sommareftermiddag när jag och Max satt där på bryggan och tog kort och tittade på när himlen och skogen reflekterades i det blanka vattnet. //E

3 kommentarer:

Sofie sa...

Det ser verkligen ut som att du just är påväg att hoppa ur ett flygplan!

Emma sa...

Vad häftigt! Jag har sett denna bilden förut men aldrig tänk så. Nu ser det verkligen ut som att du dinglar med benen från ett flygplan :)

Regina sa...

Åh, jag trodde (såg nu att Sofie också trodde) att du skulle hoppa fallskärm! svindlande