2011-12-01

1

Nåväl, förra året var jag satsig och försökte lägga upp en bild varje dag. Men det failade lite eftersom jag då jobbade hela december. Men jag tänkte göra den här kalendern i år.

Berätta om dig själv.

selfportrait in snow
Den här bilden gillar jag för att den får mig att tänka på en Astrid Lindgren-film. Kanske Madicken eller Kajsa Kavat.

Jag heter Elin Hanna Margareta och jag är 22 år. Jag föddes i Uppsala, växte upp i Malung, flyttade till Falun, flyttade till Linköping, åkte till USA, bodde lite i Stockholm och nu bor jag i Bollnäs och det är fantastiskt.
Förutom Astrid Lindgren så gillar jag att prata, lyssna på radio, skriva, skissa, spela ordspel, tekniska saker, pokémon, Star Wars, läsa, fika, spela fiol, spela musik i allmänhet, sjunga och en massa sådana saker.
Jag anser att min mentala ålder är 7 år och 35 år.
Här på Bollnäs Folkhögskola studerar jag radio. Mitt egna program heter Hennings Hörna och handlar om lite allt möjligt. Nästa vecka kommer det handla om att följa sina drömmar, ungefär. Det viktiga för mig i mina program är att det är mycket intressant prat och reflektion kring olika saker.

Typ så. :) //E

1 kommentar:

Emma sa...

Mycket fin idé fröken! Jag gillar ju julkalendrar i alla former!