2011-12-04

Återvändarnas stora fest

Hejhej

Igår var det stor återvändarfest här på skolan. Då alla som gick här förra året kommer tillbaka och festar loss.  Det var en magnifikt program som började med pingisturnering, tipspromenad och fika. Otroligt nog så kom jag till semifinal i pingisturneringen! Vem vann? Jo det gjorde Max. :)

Hej

På kvällen klädde alla upp sig och så var det finmiddag i Baldursalen med bordsplacering, god mat, live-musik och dans. Helt fantastiskt var det, bara trevligt hela tiden och aldrig tråkigt. Det var jättekul att se alla uppklädda eftersom man inte direkt går runt och är jättepiffig när man går här. Snarare tvärt om. Jag hade på mig det ni ser ovan och hade till och med lockat håret!

Markan

När finmiddagen och dansen var slut så fortsatte festen nere i "Markan" (ett festrum i källaren till ett av husen). Där blev det musik av något hårdare kaliber och moshpit och massa dans.
Måste dock säga att det var riktigt bra med sväng och häng i From-Olle, folkmusikarnas rum, där det var jam och spontandans.

Förmiddagssol och Spanarna i horisontellt läge!

Det blev en lång sovmorgon idag och när jag vaknade sken solen in genom fönstret och jag slog på radions julkalender. Sedan så har vi hjälpt till med städningen, så nu är man lite trött och slut. Snart ska vi pallra oss till Willy's och köpa lite adventsgott och gotta ner oss framför datorn och någon bra serie.

Glad andra advent ! //E

1 kommentar:

Linda sa...

VAD SNYGG DU ÄR DÅ! !!!!! :D
fem av fem toast.