2011-12-27

24

Berätta om 5 fina saker som hänt under den här decembermånaden.


Star Wars Moleskin!

1. Jag och Max har tittat på Star Wars på mitt rum i Bollnäs och druckit julmust. Perfekt syssla under mörka decemberkvällar tycker jag.

Bra bit ur bra bok!

2. Jag läste "The perks of being a wallflower" och kom ihåg lite hur allt kändes när man var 15 år och alla känslor var så stora.



3. Vi hade stor julavslutnings-sändning i Hela Bollnäs med finaste Radio Vågen-gänget. Det var så mysigt och alla var så fina och glada. Jag gjorde en liten film för att illustrera lite..


PepparkakaScrabbleHäng

4. Komma hem till familjen i Linköping och baka pepparkakor med pappa, spela Scrabble med lillebror, spela musik, prata och bara slappa. Otroligt bra och välbehövligt.

DSC_0026

5. Mamma bjöd mig på ett frisör-besök! Det var så ofantligt kul och avslappnande att få bli ompysslad och uppfixad. Det är speciellt roligt också när man gör lite mer än bara toppklippning. Så det verkligen blir en effekt. Jag känner mig verkligen supernöjd.


Sådärja, bara 3 dagar försenad så är julkalendern år 2011 avslutad. Alla inlägg finns att finna på sidan i kategorin Julkalender-11. Nästa år får vi se vad det blir. Tack och adjö och inspirationstack till Emily som hittade på kalendern.

Inga kommentarer: