2009-09-25

Jösses!

Här städas och fejas i alla vrår av huset. Fantastiskt (slitsamt)! Men det blir fint och rent till imorgon, då blire partaj i stor skala! Känns kanoners! Åh, är så hungrig. Vi ska äta köpe-pizza, det ni! Snart kommer älsket och storebrorsan, så det blir familynight och hederligt fredagsmys! Åh, jag är så glad och livet är så underbart! Hejdå! //E

ps! Vill bara säga att det är nu 39 medlemmar med i min "Blandband till folket!" facebookgrupp, varav några är personer jag inte ens känner! Fatta coolt! Har 4 spellistor+ min egen i nuläget, vill ha någon till innan jag postar första batchen! ds!

3 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Alltså jag började göra tyo 10 olika för att jag inte kan bestämma mig men 5 låtar är så svår mängd.

Anonym sa...

låter ju asnice!! :)
här ska det snart vara stooort lovsångsmöte.
-- Linda

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Jo det är ganska klurigt, men ändå ganska lagom att lyssna igenom! :)
Ah, spännande, Linda du måste också göra en lista!