2009-09-02

Dagens bedrifter


Idag min vänner har jag handlat mat och lagat middag till familjen. Vilket får mig att känna mig som en någorlunda viktig människa i världen. Men imorgon, då jäklarns ska hyllan bakom väggen städas. Då är det pepp pepp pepp som gäller.

Mamma har manat mig till att skriva listor, inför USA, typ börja fundera på packlistan och sådant. Och det är nog sant. För även om det är långt kvar så skadar det inte att tänka.


Försöker få ihop hur tiden innan USA ska se ut. Har till exempel lösa planer på en öppet hus dag som avslutas med en fest. Men jag vet ju inte om folk kan komma, och det skulle ju vara tråkigt med en fest om ingen kunde komma.


Ja, lite i den här stilen går mina tankar om dagarna. Nu vill jag bara att Petter ska göra klart sina läxor så vi kan spela Empire Earth! //E

Inga kommentarer: