2009-09-23

Frisören sören

hr.jpg picture by hiphopcarola

Igår var jag hos frissan! Vilket jag inte varit på väääldigt många år. Har inte velat gå dit för mitt hår har varit så knäppt och jag ville inte att det skulle bli kortare ;) (och det är dyrt).
Men nu tvingade mamma mig mer eller mindre. Och tjejen som klippte mig var awsome! Hon förstod precis vad jag menade och vad jag ville ha. Så nu är mitt hår snyggt! Fast ändå inte så mycket kortare! Och uttunnat <3! Och framförallt mycket ljusare, tack vare slingor. Fantastico.//E

2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Fina tjejen! Fina grejen! Jag måste också klippa mig! Så sjukt mycket! I morgon ska jag vara min egen mamma och tvinga mig själv till frissan!

PUSS

Anonym sa...

Élloooo GORGEOUS! (fast det var du ju förrut oxo, din lilla sötis)
//lena i paris