2009-09-07

Åhhhj! I'm a loser!

Spelade precis Empire Earth mot Petter, men ni vet det är ju omöjligt att göra någonting om man bara har två guldställen och därför inte får något guld som behövs till precis alla soldater och katapulter och sen så kommer petter och börjar attackera ett av ens guldställen så man får ännu mindre guld och dessutom hamnar helt efter i åldrarna så när jag bara är på medeltiden så börjar han skjuta på mig med kanoner som jag inte ens har och mina stackars soldater som ska försöka stå upp mot hans profeter som gör jordbävningar så mina murar rasar och dessutom gör en stor jäkla vulkan mitt i mitt läger.

ja.... ni fattar. det är inte lätt att vinna mot den killen. Nu får han baka kladdkaka som tröst och så andra delen på "Överlevarna" på det. //E

2 kommentarer:

Anonym sa...

=) hihi! det är ett hårt spel med hårda förluster..

Hanna-Karolina sa...

Det är hårt!... coh anledningen till att man ska spela zimz!