2009-09-13

Mitt skrivbord

När jag städade mitt rum innan jag åkte så fick jag någon knäpp och började sätta upp nya saker på de ställen där jag plockat ner. Kanske inte så smart, men jag kanske låter detta sitta kvar när jag är borta. Som en liten påminnelse. Så här ser det nu ut runt mitt skrivbord..
september008.jpg picture by hiphopcarola
september009.jpg picture by hiphopcarola
september010.jpg picture by hiphopcarola
min lilla fotoutställning alltså...
september011.jpg picture by hiphopcarola
spikade upp två pippitavlor som jag köpt på myrorna i falun i tidernas begynnelse.
september012.jpg picture by hiphopcarola
på min magnettavla hänger lite random saker. Till exempel Carolas autograf som jag fått av min moster! :)
september013.jpg picture by hiphopcarola
Mina Nalle Puh skivor och några av mina tusen skriv-, kladd-, klipp&klistra-böcker.
september014.jpg picture by hiphopcarola
Några filmer och sims-spel!
september015.jpg picture by hiphopcarola
Resten av filmerna och sims-spelen ligger ovanpå alla böckerna.


1 kommentar:

malin sa...

Åh, nu började jag tänka på när du härmar Carola! :D