2009-09-15

All I can say...

... är att visumansökan är ett gissel utan dess like. Alla länder jag besökt de senaste 10 åren, mina föräldrars och syskons mellannamn.. osv osv. Jösses, mitt huvud står i ungefär fyra hörn. Hoppas de inte är supersupersuperkinkiga på att allt ska vara tip-top helt rätt, för hur jag än anstränger mig kommer jag så totalt inte lyckas med det.

Elins huvud trött nu. Elin vill inte skriva i fler blanketter. Elin vill äta mozzarellamacka. Elin tänker göra det istället! JAAA ! //E

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska man byta till blogspot kanske??

linda

Balloonfighter sa...

Tur att du inte är svart i alla fall! En gammal kompis till mig fick sitta fast i tullen i New York bara på grund av sin hudfärg trots att hon hade visum och svenskt pass och så vidare.

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Linda: Ja byt, det är najs faktiskt.

Orp: Men shit, usch, ja man har nog fördel av sitt ariska utseende i det här fallet.