2009-09-24

Blandbandsutmaning!

http://en.onsoftware.com/wp-content/uploads/2009/07/spotify1.png
Okej, nu tänkte jag såhär, att jag behöver musikinspiration och det finns ju inget bättre än att dela musik med varandra. Därför tänkte jag att vi alla kan göra små blandband och dela med varandra, i form av spotifyspellistor!
Reglerna vi håller oss till är dessa:
  1. Spellistan ska innehålla 5 låtar av olika artister/band
  2. Spellistan ska vara genomtänkt, precis som ett bra blandband!
  3. Spellistan ska ha ett passande namn
Så låt kreativiteten flöda, people! Alla ska med! Har du inte spotify och är för snål för att betala? NO PROBS! På sidan här på bloggen finns nu en länk till en sida där det står hur man kan skaffa reklam-spotify utan invites!
Skriv ett mail och fråga mig så kan jag hala fram en invite till gratis-spotify.

När du gjort din spellista kopierar du URL adressen och skickar den till mig, så lägger jag upp alla i ett inlägg så vi kan lyssna och njuta allihop! (Du kan skicka via mail, facebook, kommentar, msn, flaskpost, röksignaler, morsekod.)

Kör i vind! //E

4 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Fett påhitt! Men är inte fem låtar lite lite? Du är så fyndig!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Det känns lagom med 5, för att man ska ha tid och orka lyssna igenom utan att tappa intresset! I know! Jag är fyndig! :D

Balloonfighter sa...

Jag har en invite också men det är ingen som vill ha den.

malin sa...

Åh, jag ska fixa. Behöver lite tid bara :)