2009-09-06

Smart tv4?

Satt precis och kollade på den ny miniserien "Överlevarna" på Tv4. Den handlar om ett influensavirus som väldigt snabbt tar död på 90% av befolkningen.

Bra timing..........

Men jag gillar den, iallafall, för jag är inte speciellt hispig över hela svininfluensagrejen. Jag älskar serier/filmer som handlar om vad som händer när det typ blir krig, naturkatastrof, zombieattack etc etc. När allting slutar fungera och människor måste klara sig ändå. Det gör att man börjar tänka på hur mycket vi tar förgivet och hur beroende vi är av teknologi! //E

2 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Jag ville se den men missade. Var den bra? Jag blev lite avskräckt när jag såg att den var brittisk men det är ju 28 dagar senare också.

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Ja, den var bra! Britterna är inte helt dumma alla gånger.. men jag har inte så värst höga krav egentligen när det kommer till sånna här serier. Man 28 dagar senare är ju grym! Den här är iallafall helt OK än sålänge. Andra avsnittet idag kl 21.