2009-09-13

Helgen!

Har varit och hälsat på min fina Linda i Glimåkra! Träffade även lite trevliga folk från hennes skola, och Lovisa Klingberg! När jag kom så lånade vi varsin cykel och cyklade mer än en mil genom skogen till grannorten Broby. Där köpte vi lite lunch och fika och satte oss i en park med ankorna. Det var najs. Sen cyklade vi tillbaka och grillade veggohamburgare i skogen. Men sen blev vi trötta och gjorde te.
Igår var vi i Kristianstad och kollade in när Sundsgården (Lindas gamla skola, där Jonas nu går) gjorde lite gatuteater. Det var... intressant :) jag skrattade mycket.

Sen tog jag kollektivtrafiken till Göteborg och jag och Max kollade på "Life Aquatic" och åt popcorn.
Nu chillar vi mest! hej! //E

september030.jpg picture by hiphopcarola
Englands-blicken! Om en vecka flyger hon till ett hus i Sheffield!!

september035.jpg picture by hiphopcarola
på cykeltur genom skogen.

Inga kommentarer: