2009-09-28

Kråm och plåt

Idag gav jag mig själv en välförtjänt sovmorgon till typ halv elva, kände ändå att jag var värd det (man får vara glad att man har möjligheten till det, jag vet!). Sen har jag tänkt hela dagen att komma igång med diverse saker, som packlistskrivning (har kommit igång lite) och pre-departure project, men det har gått sådär.

Har idag bytt från Mozilla till Google Chrome, för Mozilla (som sägs vara den bästa och okrångligaste webläsaren krashar HELA TIDEN för mig, inte okej!). Jag gillar allt förutom tre saker:
  1. Man kan inte ha favoriterna på sidan av fönstret, som jag är van vid. Men jag kan nog vänja om mig!
  2. Man kan inte dra bilder mellan olika fönster. Typ från photobucket och in i ett blogginlägg! IRRITERANDE! Det hoppas jag att de fixar snabbt som attan.
  3. Man kan inte klicka-och-ändra storleken på bilder i blogspot? But why liksom? Är inte blogger typ googles bloggprogram? Varför funkade det då bättre i mozilla? Skumt.
Men annars så är det fint och man kan ha teman och det funkar galant förövrigt. Nu ska jag väl äta fisk och potatis då! HEJ! //E


Ps! Den här fina medecinlådan är i plåt och finns på apoteket, jag ska köpa den! Ds!


1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Å en sån låda behöver jag. Känner jag.

Jag orkar inte med datanörderier. Jag kör på ren och hederlig känsla. ööh. Pågrund av okunighet och lathet:)