2009-09-15

Besvikelsen!

http://www.tv4.se/polopoly_fs/1.1152980.1250775231!image/953013366.jpg_gen/derivatives/w450/953013366.jpg

Jag tyckte hela grejen med en miniserie på 6 delar om överlevare efter en influensaepidemi verkade så lovande! Anledningen var att i en miniserie så finns det ett slut! Det blir inte som i LOST till exempel, en väldigt lovande början och sen spesjar det iväg mer och mer (jag gillar fortfarande LOST dock och har sett alla avsnitt, men ändå, det är jobbigt!).
Men nu när jag kollat klart på de "sista" två avsnitten så blir jag besviken. Det var inget slut, det var bara en "säsongsavslutning" med värsta cliffhangern. Så bra var verkligen inte "Överlevarna" att jag tänker fortsätta kolla en säsong till (och en till och en till...?).
Waste of time. Sannerligen. //E

Inga kommentarer: