2011-05-22

Grönt är skönt

grönt gräs

Såhär hade jag råkat fota igår av misstag när jag stod i solen på Gärdet, det blev ändå ganska fint tycker jag! Min jobbhelg är till ända och den har varit mycket fin! Men nu blir det skönt med lite ledigt. Snart kommer FPF hit och då ska vi spela igenom några låtar och sen åker vi på musikcafé och spelar upp dem. Det blir fint det.
Jag tycker Stockholm är så himla vackert nu när det är alldeles jättegrönt och lummigt, lagom varmt och strålande sol som gnistrar i alla vatten.
Tyvärr har jag ont i halsen, jag tror jag blivit smittad av fröken Julia (hhhrmf hhrmf) och det vore ju fetingtrist att falla sjuk nu när allt är så fint och så mycket kul händer. When I'm sick, I stop being sick and become awsome instead. Så så får det bli! :)) //E

Inga kommentarer: