Har suttit och kollat på massa klipp och debatter med utgångspunkt från kvällens Debatt på svt. Det är så tröttsamt alltsammans. //E
Visar inlägg med etikett None. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett None. Visa alla inlägg
2010-06-11
Kolla gärna på det här
http://www.democracynow.org/2010/6/10/exclusive_journalist_smuggles_out_video_of
Angående Ship to Gaza! Upprörande, hemskt och viktigt. //E
Kategori
None
2010-03-02
På met!
Hej hallå, jag och Max spenderar dagen med att irra runt på The Metropolitan museum of Art! Jösses, vilket ställe. Först försökte vi gå utan karta, det var högst förvirrande. Nu har vi karta! (Fast vi är i ärlighetens namn fortfarande rätt förvirrade.) Men det är fett najs och mycket kulturellt vill jag lova. Tjing!//E
Kategori
None
2010-01-14
2009-12-27
On the road
Hej hallå från motorvägen!
Jag lyssnar på musik på spotify, F tittar på scooby-doo och Oscar sover så skönt däremellan. :) //E
Kategori
None
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)