Visar inlägg med etikett None. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett None. Visa alla inlägg

2010-09-22

Tröttsamt

[Här började jag skriva ett politiskt inlägg]

Har suttit och kollat på massa klipp och debatter med utgångspunkt från kvällens Debatt på svt. Det är så tröttsamt alltsammans. //E

2010-03-02

På met!


Hej hallå, jag och Max spenderar dagen med att irra runt på The Metropolitan museum of Art! Jösses, vilket ställe. Först försökte vi gå utan karta, det var högst förvirrande. Nu har vi karta! (Fast vi är i ärlighetens namn fortfarande rätt förvirrade.) Men det är fett najs och mycket kulturellt vill jag lova. Tjing!//E


2010-01-14

2009-12-27

On the road


Hej hallå från motorvägen!

Jag lyssnar på musik på spotify, F tittar på scooby-doo och Oscar sover så skönt däremellan. :) //E