Visar inlägg med etikett Elins filmer. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Elins filmer. Visa alla inlägg
2011-09-09
Morgonvågen backstage
Gick upp lite tidigare imorse och filmade lite backstage på morgonsändningen nere i radiovillan. Det blev lite väl dålig kvalitet pga att ljuset var lite dåligt och min videokamera lite billig. Men det är kul att klippa även om man bara har iMovie att hålla till godo med. //E
Kategori
Elins filmer,
Radio
2011-01-25
It's a stopmotion day today!
Yeeeey jag har gjort en stopmotion idag. Det var inte igår, så att säga. Det är ju faktiskt himlans roligt att göra sånnahäringa små filmer, borde hinnas med oftare. Enjoy! //E
Kategori
Elins filmer
2010-11-26
2010-11-25
2010-08-26
En alldeles för lång film med klipp från New York
Har suttit och klippt ihop den här filmen med lite av de första klippen jag filmade med min nya filmkamera. Har inget bra klippningsprogram för filerna är i .mov format, så det är lite trixit.
Jag är även medveten om att klippen är skakiga, filmen är dåligt klippt och alldeles för lång (själv skulle jag aldrig ha tålamod att titta igenom en sånhär film).
Men jag tänkte ÄNDÅ dela med mig av den. :) //E
Kategori
Elins filmer
2010-08-15
Min tilltänkta filmkarriär i en liten illustration
Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén, men ni förstår, jag har ju ingen scanner. Men jag hoppas ni förstår tanken. :) //E
Kategori
Elins filmer
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)