2010-05-04

Vad jag gör idag...


, originally uploaded by Duncan Coulter.

Idag har jag då återigen varit ledig. Det har varit regnigt men asvarmt ute. Sådär fuktigt som i en regnskog liksom. Jag har hängt en hel del framför datorn, hittat massa fina bilder på flickr, följt facebook-feeden slaviskt, läst alla nya blogginlägg som pluppat upp, lyssnat på musik och skrivit en ganska rörig novell om kärlek, eller nått.. (på engelska). Jag har skypat med världens finaste människa också. Jag tog även en lång promenad med hunden i värmen! Det var fint!

Nu ska jag göra mig iordning för skolan. Nu får det vara slut på ledigheterna innan jag blir för seg. //E

1 kommentar:

malin sa...

Och jag lyckades inte ta mig in på skype en endaste dag förra veckan, det blev en enda röra av människor överallt & en överflrkyld+trött Malin. Men nu ska jag hålla mig inne, & hoppas på att vi kan tajma in varandra någon gång :)