2010-02-10

Daglig rapport!

Måste verkligen sova nu men tänker inte snuva nyfikna (Mamma, Fafar och ni andra) på en liten daglig rapport.
Idag åkte jag och F till Ikea. Vi spatserade runt hela stället och njöt av allt som kunde njutas av. Jag busade och bjöd in F i alla "mina" lägenheter. Visade henne runt, bjöd på mat i alla "mina" kök. Hon var förtjust och smått förskräckt och utbrast ständigt: "You're talking crazy! That's crazy talk!!!" I några av "mina" lägenheter tittade jag visst på film (Snövit och Shrek) så där stannade vi lite längre. Vi byggde tågbana och massa annat. What's not to do at IKEA liksom? Dock ville lilltjejen inte leka i bollhavet för det var andra barn där.. alltså, det här med att hon är ensambarn är verkligen påtagligt. Jösses. Jag önskar jag hade fått leka i bollhavet, hade ju varit grymt kul!

På vägen ut köpte vi "Skoohwpaaaz" (skorpor), lingonsylt och marabourullar (till mig) och varsin pizzaslice.

Jag var på italienska idag, men var så trött så det var en pärs. Höll på att somna hela tiden (för jag sov sjukt dåligt inatt för jag höll på att frysa ihjäl). Fick tillbaka vårt första quiz som vi hade förra veckan. Fick 99%. Är jag grym eller? Fick A på mitt första tal i Public speaking också, om min kånkenrygga. Synd att jag inte får betyg i kursen. ;) Nej nu sova! Hej! //E

Inga kommentarer: