2011-02-17

Torsdagsmorgonsuppdatering av dagarna som gått

morgon 002morgon 001morgon 003morgon 004morgon 005

Jag har haft två mycket trevliga dagar här. I tisdags så fikade jag med a long lost Liz, som jag inte sett sen innan USA!! Himla trevligt! Sedan var jag på friskis med HK med VÄRLDENS hurtigaste ledare. Det var fantastiskt. Höll på att dö. Konditionen, var är du? Efter det blev jag bjuden på middag på Max av FPF.
Igår kom FPF hit och vi övande in lite låtar inför kvällens musikcafé på Fenix på söder. Det blev lite amerikansk folk blandat med svensk folk och visa. Framför på gitarr, fiol och sång. Cafét blev mycket lyckat tycker jag och det var väldigt roligt att spela, som alltid.
Efter det så spurtade jag iväg till Mosebacke för att träffa HK och gänget för att titta på ett band. Perfekt med lite festligheter sådär mitt i veckan när man ska jobba hela helgen.

Nu sitter jag i soffan/sängen och fixar med lite jobbgrejer, tittar på Gossip Girl, dricker koffein och tänker att jag verkligen borde träna idag men att det antagligen inte kommer hända. :) //E

2 kommentarer: