2011-02-01

En grå tisdag

foot
Idag har det varit så himla grått här i Stockholm. Verkligen definitionen av en grå tisdag. Men det har faktiskt varit en bra dag, trots allt. Jag och min storebror Olle träffades på stan och gick och åt på ett hyvens ställe, nu har jag visst glömt namnet på det, men de har bara vegetarisk mat och ligger på söder. Olle bjöd mig på lunchbuffé! Bakom disken jobbade en bekantskap, så det var ju trevligt. Himla gott var det. Jösses.

Efter det rullade vi runt på Sofo (höhö) och tittade i lite häftiga hipsterbutiker och sånt. Men det blev ingen shopping. Ibland får man gå på sparlåga.
Sedan åkt jag till Östermalm till ett möte om ledsagning. Det var himla fint.

Nu ska jag fixa lite fler Gossip girl avsnitt och försöka koka ihop något till middag. Kanske blir typ ägg eller gröt eller nått. //E

Inga kommentarer: