2011-02-04

Fynd i fynd

vintage leather satchel

Köpte denna fantastiskt fina läderväska på Emmaus häromveckan. Tänk så fint. Den kostade lite mer än vad man kanske tänker sig att betala för ett seckisfynd, men det var den värd, tyckte jag. Det som är så braigt med den är att jag utan problem får plats med min systemkamera i den! Yey! Annars kan man få plats med tre böcker eller en liten utflyktsmatsäck eller något annat trevligt.

Det roliga var att när jag skulle lägga ner mitt munspel i ena ytterfickan gjorde jag ett fynd:

vintage bag bonusglasses
Aaah! Fattar ni vad jag blev glad när jag hittade de här tjockglasade 70-brillorna?! De har helt vansinnigt hög styrka och väger som bara den. Men tänk vad fint. Huvudet börjar ju genast spinna och fundera på vem som haft väskan innan, när personen använde de här glasögonen och varför personen glömde kvar dem. //E

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Vad härligt =D och häftigt! Och trevligt!

Haha, när du skrev "braigt" läste jag det först som någon förvirrande felstavning av "bright" =) skoij!

Emma sa...

Guuud vilken fin väska Elin!

Miriam Parkman sa...

Åhh bästa fynd-överraskningen!
Det händer inte ofta, men när det väl gör det mår man ju som en prins i fynddjungeln.