2011-02-27

Plus-minus-noll-metoden

Min jobbhelg är avklarad och när jag landat hemma så velade jag fram och tillbaka om jag skulle passa på att åka iväg på friskis med tanke på att få tillfällen kommer ges den här veckan som kommer. Tillsist bestämde jag mig för att INTE åka och då kände jag direkt att jag absolut borde åka så då åkte jag. Iförd mina nya träningstights! LOVE IT. (Köpa träningskläder.. oooh.. livsfarligt... vill köpa mer mer mer nu). Jag hamnade således på ett GRYMT medelpass. Tyvärr var ledaren en inhoppare som vanligtvis leder ute i Farsta. ATTANS. Det passet var verkligen så himla bra. Tänkte skriva "himla" med versaler men kände att jag redan överanvänt den lilla effekten.
Efter träningen köpte jag en såndär pappskål med lösgodis. Jag går ju efter plus-minus-noll-metoden! ;) Nu är jag dock så trött så det snurrar i huvudet. Vet inte varför jag då väljer att blogga istället för att sova? Jösses. //E

4 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Du kunde ha emfaserat med kursiv stil!

Förresten var "skaver" roligt skrivet i min blogg. Way to go!

Gid nitt, sis imirrn!

maohlin sa...

Mycket bra metod! :D

marielle sa...

men då var det ett bra beslut, för annars hade du suttit hemma och haft "dåligt samvete" för att du inte var där :)

Emma sa...

Plus-minus-noll-metoden är absolut den bästa metoden!