2011-02-07

Monday


, originally uploaded by Brenna Percy.
Idag åkte jag till Fridhemsplan och köpte två LP-skivor på myrornas. Killen i kassan försökte rippa mig på 40 spänn, men det kom han inte undan med. Däremot blev jag rippad av en kille som "blivit bestulen på sin plånbok och skulle till Västerås". Han kanske ljög och var sjukt nöjd med att lura någon naiv och hjälpsam person som jag. Men jag vet inte, vill inte gå runt och vara misstänksam mot folk som ber mig om hjälp. Så jag gav honom pengar. Det är en förlust jag kan ta. Han sa att han skulle betala tillbaka.. vi får väl se.

Senare, efter lite spontanhäng med Fredrik, fixande av lånekort och ekologiskt fika så åkte jag till Friskis och köpte ett säsongskort.
Jag och HKLS svettade iväg på Afro dans. Hjälp, min kondition är så ickebefintlig. Men det ska det bli ändring på. //E

Inga kommentarer: