2011-02-22

Är det inte vår snart?


(klicka)

Det är total urflipp här i vår lägenhet. Vi har slagits och kittlats den senaste halvtimmen så jag är helt slut i magmusklerna.
Idag så har jag genomfört tre saker. Jag har handlat, jag har gått på ett (kasst) medelpass och jag har stekt pannkakor till hela "familjen". Fina tider.
Min dokumentärfilmskurs på Kulturama skulle ha börjat idag men starten blev uppskjuten till 8:de mars. Lite seeegt eftersom jag sett fram emot det så mycket. Men det är inte mycket att göra åt.
Imorgon blir det kanske något lite roligare blogginlägg. Hej! //E

3 kommentarer:

marielle sa...

jo det går utför med världen. trodde att våren kommit hit också men icke. här kom det istället ishavskyla och snö. klimatet alltså.

Fredrik P och F sa...

Klart det blir ännu (!) roligare blogginlägg imorgon =D efter vårt besök på MACHO, inte minst!

Kul att slåss =)

Sofie sa...

Åh, ska du börja på den kursen? Kul! :)