2011-02-28

Tänk om..

johanna
(klicka)

.. det var sommar. MEN det är det inte. Dock var det idag så varmt att man kunde gå utan mössa och utan raggsockor. YEEY. Och flera trottoarer var helt bara. Jag och Fredrik besökte Sci-fi bokhandeln och jag köpte "Chamber of Secrets" till min samling. Vi hamnade även i total var-ska-vi-äta-lunch-koma. Om det hade varit i New York så hade vi garanterat hamnat på Subway. Men eftersom det var Stockholm hamnade vi på Max. Inte fy skam. Har även jobbat idag och det var kul.
Imorgon ska jag hoppa in som vikarie på jobbet och senare i veckan är det kollo. Många jobbdagar nu. //E

3 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Men hallå. subway finns ju överallt här juuuu.

maohlin sa...

Jag tänkte äta subway till lunch idag, men sen kom jag på att jag hade en väldans god matlåda, så det får bli subway en annan dag istället.

Ingrid sa...

Mysigt att våren är på ingång! Snart får du komma till linkan och ta en vårfika med mig :) Kärlek