2011-08-24

Skogen är vacker

with love and squalor.ForestForest
(klicka)

Julia. önskade även ett inlägg på ämnet "Varför är skogen så fin?". De här bilderna säger väl det mesta liksom?
Jag tycker skogen är så fin för att det är tyst och orört där (för det mesta). Man kan liksom bara gå in och försvinna. Det luktar gott och varje gång jag är i skogen undrar jag varför jag inte är i skogen oftare! Jag älskar att vara i Ensen (vår sommarstuga, en stuga vid en sjö i en skog) för där varvar liksom kroppen ner och man tar sig tid att bara sitta och titta på naturen, lyssna på lommen i natten och bli gråtfärdig över hur vacker sommarhimlen är, varje kväll. //E

1 kommentar:

julia. sa...

Jag håller med! Jag är i skogen nästan varje dag med mina hundar, det känns så bra också för att de blir så glada!